Wednesday, November 19, 2008

ari ku yang ke 9......

lalalalala....erm....pe r.....oo...ari nie pagi2 aku da bagi tajuk barakah kat abg yus tuk edit....tajuknya adalah seperti berikut....1) KAK KAMISAH, 2) PENARIK BECA, 3) RUMAH PERNIM, 4) PERSATUAN PERGASIH MALAYSIA....tetang klip ALAM JIN lak aku kena baca buku2 yang berkaitan....jenuh jugak aku bertanya kat warga FM yang ada buku e2 nasib baik ABG FAZLAN ada buku itu....alamak ada meeting ari nie...kul 4.30 berdebar gak aku cz dlm meeting 2 semuanya headmaster,huhuhu!!!!!!!!!! aku ngan fad diam jerk dlm meeting 2,diam bukannya ertinya boring tau...tapi kami cuba hayati.....huhuhuhu!!!!!!!!!!! lepas meeting aku,fad dan k.ina meeting lagi tau,tugas aku ialah wat promo tuk next year program iaitu 1) PEMBURU HANTU, 2) CAM MUSIM KE-2, 3) EPIK-MAHSURI, 4) WARUNG KITA, 5) MALAYSIANA 6) MISTIK...so, sok aku kena jumpa kesemua produser di atas untuk mengambil jadual tuk masuk editing.....alamak lupalah....ari nie aku preview tuk Barakah n Tahu Tak? amin kerja aku da siap tuk mggu nie......

No comments: