Monday, November 24, 2008

ari ku yang ke 12

hari ni aku cari tajuk terbaru tuk klip Tahu Tak?...aku kena wat pembetulan skrip tau cz aku wat pendek sgt padan muka aku..huhu!!!!....aku kena cari tajuk yang lebih menarik kerana tajuk yang tersedia ada terlalu umum n xsantai...
aku n research department ada meeting kul 5.30 hingga 8.00 pm yang diketuai oleh A.Aman, dalam perbincangan kte owg...A. Razel akan diserapkan ke bahagian Makerting selama 2 bulan....dalam perbincangan kami juga tentang nak buat blog tajuk besarnya adalah EPIK...kami juga berbincang tentang nk serapkan kerja-kerja yang kami buat ke vlogger ataupun tidak. bincang tentang masalah-masalah berkaitan dengan kerja dalam Malaysiana..aku pula bertanya tentang bagaimana nk cari tajuk yang lebih menarik tapi santai tuk klip Tahu Tak? A.Razel cadangkan kepada ku suh search:
1. WEIRD FACT
2. INTERESTING FACT
3. READERS DIGEST (BUKU)

No comments: