Friday, November 14, 2008

ari ku yang ke-5

erm....huhu...
pagi e2 kerja aku hanya mencari bahan untuk klip Tahu tak?..pas2 lak dalam petang skit A.Man wat lak meeting,dalam meeting 2,kite owg bincang sal kerja yang kite owg wat....yang sedihnya aku da berpisah ngan partner aku iaitu K.Yan, K.Yan da beralih arah kepada Zeefa Zone bersama Sheila....Kerja aku still lagi xberubah.....selepas k.yan meninggalkan aku, aku terpaksa membuat 2 kerja iaitu Barakah dan Tahu Tak...2 benda 2 aku pegang sowang2 tau...huhu...tapi best gak bila lagi kita nak rasa pegang tanggungjawab yang besar n aku rasa aku bukan lagi dak praktikal tapi seorang pekerja...cewah,perasannya aku...da habis meeting aku n K.Yan terus pergi jumpa A.Wan n A.Yus tuk preview klip Barakah n Tahu Tak....semua orait...cantiklah...Pastu lak,aku pown p jumpa K.Ina tuk tajuk Barakah n Tahu Tak tuk minggu depan....ops...lupa...A.Man nk tajuk Tahu Tak la plak...aku pown bagilah 3...hebatkan aku...terus bagi,hehehe!!!!! petang dlm kul 6.15 aku pown balik ngan senang hati cz kerja aku tuk mggu ni da settle,hihi!!!tiba2 A.Man call lak,aku da berdebar ingatkan aku da buat kesalahan,tapi tidak aku diminta tuk menghadirikan diri sok buat research tentang Pos Dipang,Perak.

No comments: