Thursday, November 20, 2008

ari ku yang ke 10...

pada hari itu aku harus mengambil tarik2 untuk masuk editing bagi promo vlogger iaitu
1. CAM SEASON 2 (INTAN)
2. EPIK MAHSURI (AYU)
3. WARUNG KITA (MUNAWAR)
4. MISTIK (AFIS)
5. MALAYSIANA (K.INA)
hari itu juga aku telah mencari tajuk untuk klip ALAM JIN antara tajuk2nya ialah
1. KESESATAN DAN PERUBATAN
2. PERBEZAAN DI ANTARA PERKATAAN JIN, IFRIT DAN SYAITAN
3. PENGERTIAN JIN
4. MASUKNYA JIN KEDALAM TUBUH MANISIA
5. PUNCA LAHIR DAN BERKEMBANGNYA AMALAN-AMALAN KHURAFATselepas mencari tajuk2 yang sesuai dan di persetujui oleh k.Ina, dan aku di minta untuk menyiapkan skrip sepanjang setengah page.
ari 2 juga,klau nk tau aku kena buat VO balik tau untuk klip Tahu Tak...argh!!!!!!!! cz VO yang aku guna dula xsesuai...aku pown terus call abg Fazlan untuk meminta tolong dia buat VO, aku juga pergi jumpa abg Wan yang mengatakan kena edit balik kerana A.Wan tidak masukkan super...alhamdulliah kedua-duanya memberi kerjasama yang baik...so kerja aku selesai....

No comments: